ارسال : روابط عمومی

مدارک مورد نیاز صلاحیت

لیست مدارک لازم برای اخذ صلاحیت اداره کار

 

1-گواهی آموزشی مدیران 18 ساعته (به نام مدیرعامل یارئیس هیئت مدیره) درصورت

نداشتن  گواهی آموزشی ،  با انجمن تماس بگیرید.

2- اظهارنامه مالیاتی سال 96 و برگه قطعی عملکرد 95

3- تاییدیه طرح طبقه بندی مشاغل جدید برای هر سال 

4- قراردادهای پایان یافته در 4 سال منتهی به درخواست صلاحیت شامل مفاصا حساب تامین اجتماعی - 3 صفحه اول قرارداد- آخرین لیست بیمه و پرداخت حق بیمه  و آخرین لیست حقوق و عیدی و پاداش و پرداخت بانکی آنها .

5- مدارک لازم برای قراردادهای جاری در سال 97:(تمام قراردادهای جاری مدارک آخرین ماه

منتهی به درخواست صلاحیت) شامل :

 

* لیست بیمه آخرین ماه منتهی به درخواست صلاحیت  (رعایت طرح طبقه بندی مشاغل وعناوین شغلی )

 

* فیش پرداختی بیمه باپرفراژ و پرینت رسید واریزی حق بیمه

 

* آنالیزحقوقی(بن ،خواربار،مسکن و...) به همراه پرداخت بانکی لیست حقوق 

 

پنج نمونه قرارداد پرسنلی

6- اساسنامه 

7- شرکت نامه ، یااظهارنامه ثبت شرکتها و روزنامه های رسمی تاسیس و آخرین تغییرات مکان شرکت ، اعضای هیئت مدیره و سهام و موضوع

8- مدارک دفترمرکزی:(مدارک مربوط به آخرین ماه منتهی به درخواست صلاحیت) شامل :

 

چند نمونه قرارداد پرسنلی

 

* لیست بیمه  (بارعایت طرح طبقه بندی مشاغل وعناوین شغلی )همراه با فیش پرداختی بیمه باپرفراژ و پرینت رسید واریزی حق بیمه

9-- اجاره نامه به نام شرکت که دفترخانه ای و یا صادر شده در مشاور املاک (داشتن کدرهگیری الزامی است اگر در آژانس مشاور املاک صادر شده)

 

یاسندمالکیت  فقط به نام شرکت

10- کپی شناسنامه  وکپی کارت ملی  و مدرک تحصیلی  مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره 

11- کپی صلاحیت قبلی

12- کپی برگه عضویت در انجمن

13- تکمیل کردن فرم بازدید از مکان که در آیتم بازرسی موجود میباشد پرینت و پر شود .

-14 ثبت نام در سامانه اخذ صلاحیت  که پس از مطالعه متن ذیل برای ثبت نام وارد لینک آن شوید .

ارائه پرینت صفحه آخر ثبت نام به انجمن صنفی که نام شرکت و شماره تلفن های شرکت به صورت دستی روی صفحه نوشته شده باشد نامه درخواست از انجمن با مشخصات کامل شرکت و مدیرعامل ،ایمیل ،شماره تماس شرکت و مدیر عامل روی سربرگ شرکت متقاضی به همراه فیش واریزی تشکیل پرونده


 

 سایت سامانه :

http://khadamati.mcls.gov.ir/

 

متقاضیان محترم صلاحیت توجه داشته باشید :

 

*که هر یک از مدارک بیش از یک صفحه ، مثل اجاره نامه یا اظهارنامه مالیاتی و ... هر یک به صورت یک فایل PDF یا زیپ شده به صورت rar در سامانه آپلود گردد .حجم هر فایل کمتر از 4 مگاپیکسل باشد.

 

*در بخش تقاضانامه ، نامه درخواست اخذ صلاحیت در سربرگ شرکت با مهر  و امضا خطاب به اداره کار استان تهران  آپلود شود .

 

*اگر قرارداد جاری موجود میباشد در بخش قرارداد ، 3 صفحه اول قرارداد با کارفرما و 5 نمونه قرارداد با کارگر را آپلود نمایید( نمونه قرارداد پرسنلی مورد تایید اداره کار در پایین صفحه در قسمت فرمها موجود میباشد)

 

* اگر قرارداد پایان یافته را ارائه میدهید حتما مفاصاحساب آن پیمان همراه آخرین لیست بیمه و پرداخت بیمه آپلود شود .

 

*اگر هیچ قراردادی ندارید یک قرارداد جدید ایجاد کنید و جمله شرکت فاقد قرارداد میباشد را در قسمت نام کارفرما نوشته  و فقط اظهارنامه مالیاتی سال 96 را در بخش اظهارنامه و اگر طرح طبقه بندی دارید در بخش طرح  آپلود کنید .

 

*در بخش کارکنان دفتر مرکزی ، قرارداد پرسنلی کارمند را همراه با مدرک تحصیلی آپلود کنید. و لیست حقوق و پرداخت بانکی را همراه با لیست بیمه و پرداختش آپلود کنید. لیست حقوق منطبق بر فرمت ارائه شده درذیل.

 

*حجم فایلها نباید از 4 مگابایت بیشترباشد .

 


-1.pdf [حجم: 203.25 کیلوبایت] ( تعداد دانلود: 330)

  

-.pdf [حجم: 166.68 کیلوبایت] ( تعداد دانلود: 272)

 

-.xlsx [حجم: 9.67 کیلوبایت] ( تعداد دانلود: 172)

 

-.pdf [حجم: 196.09 کیلوبایت] ( تعداد دانلود: 246)

 

 

 

 

 >